Blog
Wystartował Festiwal Dobrego Contentu
Od dzisiaj, przez następne siedem dni, co godzinę, będzie można przeczytać ciekawe, wartościowe i pouczające treści, przeznaczone dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty.
Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Organizatorzy chcą w ten sposób popularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów.
Zapowiadają wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk, możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów oraz ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.
Kolejne publikacje będą pojawiać się od poniedziałku do niedzieli, w następującym podziale tematycznym:
- Poniedziałek (23 maja), SEO/SEM
- Wtorek (24 maja), e-commerce
- Środa (25 maja), social media
- Czwartek (26 maja), marketing
- Piątek (27 maja), content marketing
- Sobota (28 maja), PR
- Niedziela (29 maja), start up zone
Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa serwisu MarketingiBiznes.pl, a Pressium jest parterem tego przedsięwzięcia.
Pressium to platforma do tworzenia, rozsyłania i monitorowania informacji prasowych, które wraz z kompletem materiałów dostępne są w biurze prasowym online.